Els secrets de Collserola

INICI: Centre d'Informació del Parc
FINAL: Plaça Transvaal

Descàrregues

Passejada familiar en bicicleta, recomanada a partir dels 12 anys. Es tracta d’un recorregut no circular que discorre per pista tancada a la circulació rodada. La passejada comença al centre d’informació del parc prenent el camí de l’escola Xiprers. La ruta té dues pujades fortes, una al principi per guanyar el desnivell inicial que potser ens obligarà a fer-la a peu. Després el camí és planer durant una bona estona fins a remuntar de nou amb un altre pendent, fet que ens permet albirar una vista panoràmica de la serra. Anirem una estona seguint aquest tram més obert fins que arribarem prop d’una masia que deixarem a l’esquerra per enfilar un darrer i petit tram amb fort pendent que ens deixarà a la Plaça Transvaal, on donarem per acabada la passejada. Si baixem el camí asfaltat a la dreta, trobarem el restaurant Can Cortès on podrem fer la parada abans de tornar al centre d’informació. De retorn, haurem d’estar atents a la baixada pronunciada a l’inici i al final del recorregut.