Passejada a la Torre del Bisbe

Des de l’àrea de lleure i tornant al punt d’origen ,podrem fer una caminada per pistes i corriols per les valls de Sant Feliu amb un cert desnivell. A través de pinedes, conreus i horts, passarem prop de masies i edificis emblemàtics com la Torre del Bisbe. Es recomana portar bon calçat, aigua, binocles i guies del Parc si voleu observar fauna i flora.
Altres passejades per la Salut de Sant Feliu
Passejada a la Penya del Moro

Itinerari circular amb un cert desnivell , que ens permet fer una caminada agradable per pistes forestals i corriols. Podrem visitar les ruïnes del poblat iber de la penya del Moro dalt del turó, i la font del Broll a través de les pinedes de la Vall de Sant Feliu. Es recomana portar bon calçat, aigua, binocles i guies del Parc si voleu observar fauna i flora.
Altres passejades per la Salut de Sant Feliu
Passejada per la torrentera

Passejada circular i molt curta per corriols i camins amb poc pendent, que dóna la volta a la masia de la Gleva i l’ermita de la Salut a través de pinedes de pi blanc i camps de conreu.















